Současná doba přináší v rámci tvorby sportovního obsahu stále nové výzvy. Jak se s nimi popasovat a jakým způsobem přinášet fanouškům zajímavý content? Jít cestou online či offline tvorby nebo jejich kombinací? Jaké komunikační kanály mají dnes a v budoucnu potenciál oslovit publikum? To nám na devatenáctém setkání Sportbiz Live prozradí profesionálové s know-how a zkušenostmi z různých prostředí českého sportovního marketingu. Přijďte se inspirovat!
Při studiu Lékařské fakulty v Plzni přičuchl k marketingu skrze komunikaci nově vznikající univerzitní hokejové ligy. Následně začal poznávat digitální svět v internetové televizi Stream.cz a po několika letech skončil až prací na digitální komunikaci hokejové NHL. Při tom stál u zrodu internetové televize MALL.TV, ve které dnes zastává roli marketingového ředitele. Podílel se také na vzniku pořadu Mikýřova úžasná pouť internetem.
Tvůrce stylu vyprávění Bez frází. Autor knih z hokejového prostředí, jehož cesta vedla přes deník Sport a festival sportu pro děti až k přesvědčení, že inspirativní příběhy dokáží kultivovat naši společnost.
Bývalý PR manažer HC Sparta Praha a komentátor a reportér televize Nova Sport momentálně už 8 let řídí marketing a PR klubu HC Motor České Budějovice. Velký zájem o hokejovou historii proměnil také ve dvě knihy. Po prvotině „200 neznámých hokejových příběhů“ přišel interaktivní projekt „Legendy se nerodí přes noc“, který propojil publikaci o historii českého hokeje se sběratelskou vášní i audiovizuálním obsahem.
17:30
Otevíráme dveře a nabídneme občerstvení.
18:00
Jdeme na to. Prostor dáme i vašim otázkám.
20:00
Přesun do blízké restaurace na neformální networking.
Prague Startup Market
Pražská tržnice, hala 24
zastávka Pražská tržnice
linky - 1, 12, 14, 25
Parkování v Pražské tržnici
(1. hodina zdarma, další hodiny - 40 Kč / hod.)
vjezd z ulice Jateční