Na třetím SportBiz LIVE se diskutovalo o sponzoringu především z pozice sponzorovaných sportovců. Co by ale měli samotní sponzoři dělat lépe, aby se co nejvíce zefektivnil proces od zažádání o sponzoring po jeho úspěšnou realizaci?
Na přelomu tisíciletí byl Tomáš Kolář marketingovým manažerem Pražského mezinárodního maratonu. Poté nastoupil do České spořitelny, kde pracoval nejprve jako marketingový specialista a posléze vedl marketing brandu Erste a sponzoring.
Petr Billy vedl digitální oddělení a poté i marketing značky Alpine Pro. Řídil strategii a veškeré PR aktivity pro Česko, Slovensko a Polsko.
17:30 Otevření sálu
18:00 Úvod a představení hostů
18:20 Panelová diskuze
19:00 Přestávka
19:15 Panelová diskuze a otázky publika
20:00 Konec
Pro účastníky je připraveno občerstvení.K dispozici je wifi hotspot.