Digitální doba klade na sportovní organizace a jejich marketingovou i komunikační strategii stále větší nároky. Nejsilnější sportovní značky se dnes snaží budovat vztah se svými fanoušky sedm dní v týdnu, 24 hodin denně a jejich příznivci si začínají na tento vysoký standard zvykat. Jak čelit této výzvě v Česku, prozradí zástupci předních tuzemských klubů.
Kamil Veselý je zodpovědný za veškerou marketingovou strategii fotbalového klubu AC Sparta Praha. Je zakladatelem sportovní marketingové agentury 2Score, kterou více než pět let vedl. V minulosti působil také jako marketingový manažer v agentuře STES či ve sportovním úseku České televize.
Jakub Doubrava je provozním ředitelem florbalového klubu FbŠ Bohemians Praha. V organizaci působí již dvě dekády, z toho posledních osm let v nejužším vedení. V rámci Českého florbalu má na starosti jeden z projektů k MS 2018, podílel se také na florbalovém Superfinále a stál u zrodu projektů School Match či Open Air.
David Trunda je výkonným ředitelem HC Kometa Brno. Před svým příchodem do týmu extraligového mistra byl generálním ředitelem a členem představenstva fotbalové Slavie. V minulosti byl také šéfem promotérské společnosti Relmost, jež v tuzemsku pořádá nejprestižnější golfové turnaje jako jsou D+D Real Czech Challenge, D+D Real Czech Masters nebo Prague Golf Challenge.
17:30 Zapíšeme vás a nabídneme občerstvení
18:00 Jdeme na to. Prostor dáme i vašim otázkám
20:00 Přesun do blízké restaurace na neformální networking