Marketing velkých sportovních akcí
SBL 2
28. 2. 2013
ČSOB Inspirace

Marketing velkých sportovních akcí

Jak se v Česku organizují významné sportovní akce?
TémaProgram

Téma

Význam sportovní akce se určuje dle několika parametrů – ať už je to z hlediska výše rozpočtu, či zásahu veřejnosti. Eventy, na jejichž organizaci jsou vyhrazeny vysoké finanční prostředky a nakonec je o ně markantní zájem, lze pořádat v Česku. Jaký je návod na úspěšné pořádání významných sportovních akcí?

Moderuje

Tomáš Janča

Tomáš Janča
Tomáš Janča

Program

Program SBL

17:30 Otevření sálu
18:00 Úvod a představení hostů
18:20 Panelová diskuze
19:00 Přestávka
19:15 Panelová diskuze a otázky publika
20:00 Konec

Pro účastníky je připraveno občerstvení.
K dispozici je wifi hotspot.