Svazy, asociace, unie. To všechno se u zastřešujících sportovních organizací v České republice postupně stává minulostí. Přícházejí totiž s novými komplexními plány strategického rozvoje, jejichž součástí je i redefinice značky a změna vizuální identity či názvu subjektu. Co všechno tento proces obsahuje, jak probíhá a jaká pozitiva či komplikace přináší, představí v diskusi zástupci tří českých kolektivních sportů - hokeje, florbalu a volejbalu.
Alan Záruba má téměř 25 let zkušeností z oblasti grafického designu a vizuální komunikace. Posledních 13 let se věnuje naplno práci designéra a art directora v oblasti TV médií. V letech 2007–11 působil v České televizi nejdříve jako vedoucí designér a posléze jako art director ČT24 a ČT4 (nyní ČT Sport). V roce 2012 přešel do TV Nova, kde pracoval jako Art Director zpravodajství a publicistiky. Od roku 2014 je kreativním ředitelem Skupiny Nova a vedoucím odborným konzultantem mediální skupiny CME. Zde v posledních letech vedl projekty redesignu digitální komunikace, zpravodajství a publicistiky v České republice, Rumunsku, nebo Bulharsku. Od roku 2017 vede také kreativní tým na Slovensku v TV Markíza. V oblasti sportu se podílel na redesignu stanic ČT4, Nova Sport a úzce spolupracuje s evropskými centrálami NHL a NBA pro vysílání na stanicích Nova Sport. V průběhu let byl členem řady odborných porot na projektech redesignu (např. ČT, ČR, Předsednictví ČR v EU, NG v Praze). Jako odborný konzultant se podílel na projektech rebrandingu Českého florbalu (2015) a Českého hokeje (2018). Je externím pedagogem pražské UMPRUM, členem TDC a ADC.
Zdeněk Zikmund v minulosti působil jako konzultant a žurnalista. Publikuje v oblasti sportu, sportovního marketingu a novodobé historie. V letech 2004 až 2011 byl tiskovým mluvčím společnosti Sazka. V současné době je tiskovým mluvčím Českého hokeje a Media Managerem hokejové reprezentace.
Tomáš Janča se jako strategický či kreativní lídr se podílel na desítkách projektů ve sportovním marketingu, a to jak na úrovni klubů a soutěží, tak i sportovních federací a sportovních akcí. Naposledy měl marketingově a komunikačně na starosti mistrovství světa ve florbale 2018. Čtyři roky byl členem výkonného výboru Českého florbalu, kde byl zodpovědný za marketing a komunikaci – v rámci této role mimo jiné vedl projekt rebrandingu České florbalové unie. V roce 2010 založil platformu SportBiz.cz. Je aktivním sportovcem a miluje bojové sporty.
Bývalý vynikající volejbalista je čtyřnásobným domácím mistrem, trojnásobným mistrem Francie, vítězem Champions league, dvojnásobným držitelem Poháru vítězů pohárů a mistrem Evropy. Poté působil v manažerských pozicích a řídil nadnárodní projekty. Od května 2017 je šéfem Českého volejbalu.
17:30
Otevíráme dveře a nabídneme občerstvení.
18:00
Jdeme na to. Prostor dáme i vašim otázkám.
20:00
Přesun do blízké restaurace na neformální networking.