V programu SportBiz LIVE 18 tentokrát nakoukneme do zákulisí marketingu a komunikace esportu. Dozvíte se, jak se pracuje s profi gamery a streamery, jaký přínos může esport akce mít pro partnery a nebo co všechno obnáší organizace esport on-line či off-line turnaje.
Výzkumná agentura Ipsos si pro vás navíc připravila zajímavou prezentaci (na základě vlastního výzkumu) o tom, jak česká společnost vnímá esport a hraní počítačových her.
Partneři akce jsou: 2Score, Grunex, Ipsos
Bývalý novinář, který se v mediálním prostředí pohybuje přes jedenáct let. Dříve pracoval jako redaktor v deníku Sport a iSport.cz, v současné době působí na marketingovém poli na pozici brand managera Czech News Center, pod jehož správu patří tituly a projekty deníku Sport, včetně eSports akcí iSport Cup a iSport LIGA.
Zakladatel a ředitel herní agentury Grunex, která přes 10 let poskytuje lokální služby v oblasti herního marketingu, PR a v poslední době zejména v oblasti full-service eSport projektů. Grunex zároveň vlastní a provozuje největší lokální síť médií zaměřených na počítačové a konzolové hráče (herní pořad Re-Play na Prima COOL, šest herních webových stránek, vlastní eSport turnajová online platforma a množství herních stránek a skupin na soc. sítích). Agentura Grunex organizuje mimo jiné i CZC.cz iSport FIFA ligu nebo Datart e:Ligu (oficiální virtuální fotbalovou ligu od LFA).
Profesionální hráč FIFY reprezentující AC Sparta Praha Esports. Zároveň je studentem Vyšší odborné školy publicistiky, livestreamerem, či tvůrcem videí na YouTube. Aktivně hraje fotbal za Union Vršovice a věnuje se dalším sportovním zálibám.
Daniel Hajný zastřešuje oblast marketingu a obchodu v rámci profesionálního fotbalu v České republice, tedy současně FORTUNA:LIGY, FORTUNA:NÁRODNÍ LIGY i esportové soutěže DATART e:LIGA. Je vášnivým fanouškem Manchesteru United.
17:30 - Zapíšeme vás a nabídneme občerstvení
18:00 - Jdeme na to. Prostor dáme i vašim otázkám
20:00 - Přesun do blízké restaurace na neformální networking