30 let fotbalové ligy
SBL
:
20
27. 6. 2023
Cargo Gallery Na Náplavce

30 let fotbalové ligy

Jak se vyvíjela česká fotbalová liga od svých začátků a jakým směrem se vydá v následujících letech?
TémaŘečníciProgramVstupenkyLokalita

Téma

Osobnosti domácí i zahraniční scény se tentokrát vrátí k oslavám třicátého výročí naší nejvyšší fotbalové soutěže. Zhodnotíme počínání ligy od jejich počátků až po aktuální stav. Rozebereme cíle, které jsou stanovené na nejbližší roky. Společně se zahraničními řečníky půjdeme ještě více do datové analýzy, inovací a technologického vývoje. Což je nutná součást pro posouvání kvality českého fotbalového prostředí. 

Moderuje

Martin Vait

Martin Vait
Martin Vait

Řečníci

Daniel Hajný
Daniel Hajný

Daniel Hajný

Obchodní a marketingový ředitel Ligová fotbalová asociace

Daniel Hajný zastřešuje oblast marketingu a obchodu v rámci profesionálního fotbalu v České republice, tedy současně FORTUNA:LIGY, FORTUNA:NÁRODNÍ LIGY i esportové soutěže DATART e:LIGA. Je vášnivým fanouškem Manchesteru United.

Kamil Veselý
Kamil Veselý

Kamil Veselý

Marketingový ředitel AC Sparta Praha

Kamil Veselý je zodpovědný za veškerou marketingovou strategii fotbalového klubu AC Sparta Praha. Je zakladatelem sportovní marketingové agentury 2Score, kterou více než pět let vedl. V minulosti působil také jako marketingový manažer v agentuře STES či ve sportovním úseku České televize.

Michal Býček
Michal Býček

Michal Býček

Ředitel marketingu a PR | Tiskový mluvčí SK Slavia Praha

Na portále fotbalpraha začínal jako sportovní redaktor. Přes sportovní rubriku v Hospodářských novinách vedla redaktorská činnost Michala Býčka na Slávii. Následně začal pracovat i na oddělení komunikace a PR. Od roku 2016 zastává post Tiskového mluvčí SK Slavia Praha.

Jaromír Hamouz
Jaromír Hamouz

Jaromír Hamouz

Obchodní a marketingový ředitel FC Viktoria Plzeň
Alejandro Scannapieco
Alejandro Scannapieco

Alejandro Scannapieco

CEO of LaLiga Tech
Kirsten Willem
Kirsten Willem

Kirsten Willem

Communications Director, Club Brugge
Seb Lear
Seb Lear

Seb Lear

Director of Sales & Partnerships, IncrowdSports

Seb je ředitelem pro partnerství ve společnosti InCrowd a vede její globální partnerství s držiteli práv v oblasti fotbalu, ragby, ragbyové ligy, F1 a mnoha dalších sportů. Dříve řídil podnikání společnosti InCrowd v Austrálii a na NZ, kde spolupracoval s AFL, Cricket Australia, Golf Australia a více než 40 stadiony, a před nástupem do InCrowd řídil globální nákup médií pro Booking.com, Rolex a Nike ve společnosti Mindshare Worldwide.

Program

14:30 - Otevření prostoru konference 

15:30 - Český panel

  • Infrastruktura a divácká návštěvnost
  • TV a média 
  • Digital experience
  • Fan experience na stadionu 
  • CSR
  • Partneři a obchod

17:25 - Vyhlášení ceny Lukáše Přibyla 

17:30 - Coffe break

17:45 - Zahraniční panel 

  • La Liga Tech - Transforming Sport and Entertainment for the Digital Age
  • INCROWD Sports - Rebooting sports businesses - data and technology
  • Club Brugge 

20:00 - Přesun na horní palubu na neformální networking

Vstupenky

Běžná cena
Předprodej

Lokalita

Cargo Gallery Na Náplavce
Tramvají

Palackého náměstí: 

2, 3, 7, 17